Re: Spojení dvou ATX zdrojů

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Srpen 4 10:10:18 CEST 2015

Relé jsou i tak dost rychlá ale bez baterie kondů se neobejdete. SI to
spočítejte C*U=I*t a ten čas toho relé si změřte jaký máte, většinou je to
lepší než se udává. Čas trochu vylepšíte použitím relé na nižsí napětí, ale
zas abyste ho neupekl. Možná místo baterek kondů bych dal baterky reálné,
nejspíš blionky, neva že nebudou podbíjené, no u 5v hodně, tam bych dal 4xaa
nimh, 1,25v na článek to snese nabíjení konst napětím a ty proudy natvrdo
nab/vyb ty aa udrží.

PWRGOOD nemusí být dobrá cesta, predikoval bych závadu už podle "trávy" na
napájení a to pak budete rychlejší než nějaký signál ze zdroje, který buď
dodělává, nebo ztratil napájení.

  ----- Původní zpráva -----
  Od: Jan Půhoný
  Komu: HW-news
  Odesláno: 4. srpna 2015 8:34
  Předmět: Re: Spojení dvou ATX zdrojů

  Ok, ale nebudou ta relé pomalá? I když tam budu mít rychlé okénkové
komparátory, které budou hlídat napětí, jak zajistím rychlé přepnutí na
druhý zdroj, když první vypadne?

  Asi to jedině vyzkoušet, že. Přepnutí relé může trvat až desítky ms a to
mi přijde dost - nezpůsobí to restart?

  I když bych dal na výstup kondenzátory, nic to podle mě řešit nebude,
protože při sepnutém relé se bude měřit napětí i na těch kondenzátorech.

  Honza Půhoný