Spojení dvou ATX zdrojů

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Srpen 3 17:34:06 CEST 2015

Zdravím,
  konstrukce ATX zdrojů jsou různé. K námitkám zde uvedeným bych přidal ještě
ten případ, kdy jeden ze zdrojů má nastavenu o něco nižší hladinu než ten
druhý a je přitom vybaven citlivou přepěťovou ochranou (což lepší zdroje
občas mívají). Přepěťová ochrana jednak zablokuje měnič zdroje a druhak
zkratuje výstup pomocí tyristoru. Očekává se, že součinnost těchto kroků
co nejrychleji odstraní z výstupu přepětí. Pokud však bude tou dobou výstup
krmen z druhého zdroje, skončí to množstvím různobarevných čmoudíků :-).
  Zdraví Pavel