Re: Spojení dvou ATX zdrojů

Pondělí Srpen 3 12:44:56 CEST 2015

Dne 3. srpna 2015 12:37 Jan Půhoný <konference na puhy.cz> napsal(a):

> V UPSkách jsou přece také relé. Ale asi by bylo potřeba to nějak hlídat
> kdy relé přepnout. Asi každou větev měřit AD převodníkem a pak vyhodnocovat
> co je ještě ok a co už ne. V případě použití relé by ale docházelo k tomu,
> že jeden zdroj by jel zcela naprázdno, což se mi moc nelíbí.

UPSka přepne 230VAC, kondy máte v PC zdroji, jak na primární, tak na
sekundární straně, takže ty to na ten okamžik přepnutí podrží. A přes to
relé teče relativně malý proud a ještě AC. V případě přepínání na DC straně
máte poměrně velké DC proudy a podržet napětí při přepínání relé nemá co -
všechny elyty jsou ve zdroji, na mainboardu jsou jen nějaké malé. Nebo
velké, ale ve zdroji pro CPU.

P.K.