Re: Spojení dvou ATX zdrojů

Pondělí Srpen 3 10:49:06 CEST 2015

No a co je vlastně cílem? Zálohování napájení nebo zálohování poruchy
zdroje?

Pokud zálohování napájení, zapojím před picoPSU dvě diody a dva zdroje 12V.

Pokud zálohování poruchy ATX zdroje, tak to předělám na ty serverové /
redundantní ATX, tj. oba napájet z 230V.

A pokud to má být kombinace obojího, tj. je tam nějaká zálohovací baterie
12V, tak před jeden vstup dám měnič z 12 na 230V. Nebo použiju běžnou UPSku.

P.K.