Re: Tabor, 3D tiskarna, Arduino, GMe, GES a pod +kvíz:-)

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Srpen 3 10:10:51 CEST 2015

Původní zpráva ze dne 3.8.2015 od Jaroslav Rybárik:

> Mne je jasne, ze poroblemom je teplota + povrchova uprava. Ale ako
> Balu spomenul, nechapem preco vsetci tlacia, len ja nie :) Mne to
> ABS pekne tlaci, ale po tych asi 5mm sa to zacne niekde dvihat a po
> jednej-dvoch vrstvach sa to urve a lieta to vsade naokolo. Inac mi
> to ABS pride ako velmi sikovny material a vacsinu veci planujem
> tlacit z neho...

Pokud se ti to začne zvedat, tak máš prostě nízkou teplotu desky. Je
třeba namazat a zahřát.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem