Re: Tabor, 3D tiskarna, Arduino, GMe, GES a pod +kvíz:-)

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Pondělí Srpen 3 09:51:54 CEST 2015

Mne je jasne, ze poroblemom je teplota + povrchova uprava. Ale ako Balu
spomenul, nechapem preco vsetci tlacia, len ja nie :) Mne to ABS pekne
tlaci, ale po tych asi 5mm sa to zacne niekde dvihat a po jednej-dvoch
vrstvach sa to urve a lieta to vsade naokolo. Inac mi to ABS pride ako
velmi sikovny material a vacsinu veci planujem tlacit z neho...

Jaro