Spojení dvou ATX zdrojů

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pondělí Srpen 3 09:51:39 CEST 2015

Zdravím konferenci,

potřebuji vytvořit redundantní ATX zdroj ze dvou ATX zdrojů.

Je dobrý nápad to spojit přímo paralelně? Nebo by jste doporučili spíše
napájecí větve jednotlivých zdrojů ještě oddělit diodami? Co jsem se díval
na schemata tak stejně tam diody už před výstupní tlumivkou jsou.

Jde mi o to, aby když vypadne jeden zdroj, tak aby to jelo bez výpadku z
druhého.

Vím že se dělají serverové redundantní zdroje, ale tady je tlak na cenu.

Je divné, že jsem nic jako Y splitter pro ATX nenašel, dělá se jen třeba
toto:

http://www.ebay.com/itm/NEW-EPS-24-PIN-OR-ATX-24-PIN-Y-SPLITTER-POWER-CABLE-4-MADE-IN-USA-/251460860731?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a8c3c3b3b

ale to má obrácenou funkci - z jednoho zdroje napájí dvě desky. Já
potřebuji ze dvou zdrojů napájet jednu desku... Je mi podezřelé, že jsem
nic takového nenašel, tak se ptám raději tady jestli tam není nějaký háček.

Díky,

Honza Půhoný