[OT] Win10 postrehy, problemy

Zdeněk zdej na atlas.cz
Neděle Srpen 2 19:15:58 CEST 2015

"Sdilene slozky z NAS..." - nějak se mi po přečtení níže uvedené diskuse
vybavilo "sdílené složky s NSA" :-)

http://technet.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A150729_112803_software_mla

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav
Buchta
Sent: Sunday, August 02, 2015 6:04 PM
To: HW-news
Subject: [OT] Win10 postrehy, problemy

Celkem to funguje, libi se mi vic nez 8.1 Prvni problem co ted nevim jak
vyresit je to, ze nevidim dalsi pocitace v siti ani nejde pripojit jejich
sdileny adresar - nenapad nekoho, cim by to mohlo byt? Sdilene slozky z NAS
pritom pripojit jdou ale zarizeni take neni v seznamu, kdyz rozkliknu v
exploreru site. Pritom hned po instalaci to slo. Jedina relevatni zmena co
jsem udelal byla myslim ta, ze jsem pomoci gpedit.msc nastavil sitove
pripojeni jako privatni, defaultne bylo verejne - muze to mit vliv? To zas
ale nesla vzdalena plocha.