[OT] Win10 postrehy, problemy

Neděle Srpen 2 18:03:49 CEST 2015

Celkem to funguje, libi se mi vic nez 8.1
Prvni problem co ted nevim jak vyresit je to, ze nevidim dalsi pocitace
v siti ani nejde pripojit jejich sdileny adresar - nenapad nekoho, cim
by to mohlo byt? Sdilene slozky z NAS pritom pripojit jdou ale zarizeni
take neni v seznamu, kdyz rozkliknu v exploreru site. Pritom hned po
instalaci to slo. Jedina relevatni zmena co jsem udelal byla myslim ta,
ze jsem pomoci gpedit.msc nastavil sitove pripojeni jako privatni,
defaultne bylo verejne - muze to mit vliv? To zas ale nesla vzdalena plocha.