Re: Tabor, 3D tiskarna, Arduino, GMe, GES a pod +kvíz:-)

Aleš Novák alesh.novak na email.cz
Neděle Srpen 2 14:07:13 CEST 2015

Rychlosti jsem ze zacatku snizil, ze jako bude vytisk lepsi, ale on
ten vozik pri malych rychlostech zase ruzne rezonuje a lepsi to neni.
Tak je zase postupne zvysuju.
Rychlosti jsou ted momentalne:
Perimeters: 30 mm/s
External perimeters: 80%
Infill: 35 mm/s
Solid infill: 35 mm/s
Top solid infill: 30 mm/s

Trysku mam 0.5 mm, vrstva 0.25 mm (prvni taky)
Teplota podložky 60°C trvale.
Teplota trysky první vrstva 200°C, další 185.

Ja to nastaveni ale docela menim podle toho co tisknu. Jestli
prevladaji velke objemy nebo tenke steny, mele kousky, velke kusy, ...

Ales

Dobrý den,
2. srpna 2015, 13:03:53, napsal jste:

bh> Mimochodom ake rychlosti pouzivate?