Re[2]: Tabor, 3D tiskarna, Arduino, GMe, GES a pod +kvíz: -)

Martin Locker locker na vosrk.cz
Neděle Srpen 2 13:28:41 CEST 2015

Zdravím,

tak s touto "závadou" jsem se také na začátku provozu tiskárny setkal (i když byl červík celkem dotažen, kladka měla na obvodu hrk skoro mm).

Po dotažení vše funguje (tj. více než rok).
Martin Locker
VOŠ a SPŠ
Rychnov n. Kn.