Re: Tabor, 3D tiskarna, Arduino, GMe, GES a pod +kvíz:-)

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Srpen 2 13:03:10 CEST 2015

Par dutych objektov som vytlacil, tie isli celkom dobre. Problemy
nastavaju hlavne u vyplnenych objektov.
Rozmyslal som ci sa tryska nezabori do materialu a potom kontroler
strati kroky. Zacal som pouzivat zdvih pri presunoch. Trochu to pomohlo,
ale nie moc.
Pozrem tie podlozky...
b.