Re: Tabor, 3D tiskarna, Arduino, GMe, GES a pod +kvíz:-)

Aleš Novák alesh.novak na email.cz
Neděle Srpen 2 12:49:20 CEST 2015

Mam u tiskarny stolni zarivkove svitidlo a kdyz ho chci zapnout nebo
vypnout, musim ho odtahnout co nejdal od tiskarny, jinak je dotisknute.

Vcera se tisknul prechod z hranateho potrubi na kulate. Vysledek po
sesti hodinach: http://www.novalex.cz/tmp/prechod.jpg
K8200 s upgradem svisle osy na trapez.

Pri skladani tiskarny jsem prisel na to, ze se kladky pro remeny
spatne nebo spis vubec netoci. Tedy vnejsi krouzky lozisek. Duvod byl
v podlozkach z kazde strany loziska. Maji prilis velky prumer a
oprou se o plechovy kryt loziska. Vymenil jsem je za perove:
http://www.novalex.cz/tmp/K8200/Uchyceni_lozisek_1a.jpg
http://www.novalex.cz/tmp/K8200/Uchyceni_lozisek_3a.jpg
Na prvnim obrazku je trochu poznat, jak je vnitrni krouzek zapusten
pod uroven krytu, takze normalni podlozka ho primackne.

Ales

Dobrý den,