=?iso-8859-2?Q?RE:_Tabor, _3D_tiskarna, _Arduino, _GMe, _GES_a_pod_+kv=EDz:-)?=

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Srpen 2 12:07:39 CEST 2015

To se o něco muselo seknout. Není v ose Z nějaká vůle, že by tryska narazila na hotový výrobek? Nezamotal se někde nějaký kabel (taky se mi už stalo, že smyčka pohybujícího se kabelu v určité výšce chytila o jedny z tyčí tiskárny).

Jakub Šerých