baterka do fotaku

Čtvrtek Duben 30 08:05:19 CEST 2015

Měl jsem Canon A510, ten měl nějak zvýšený odběr při natáčení videa. Přitom
fotit ještě vydržel dlouho.

Teď mám Canon A720, ten to nedělá. Zato hlásí slabou baterii a přitom na ty
tužkovky ještě dlouho běží nebo stačí otevřít a zavřít kryt baterek a
symbol slabé baterie zmizí. (S čerstvě nabitými to nedělá, takže je to
kombinace už trochu vybitých a nějakého toho přechoďáku na kontaktech.)

U toho benqu by šel udělat hotfix s kondenzátorem paralelně k baterkám, ale
kam ho nacpat. Kdysi jsem viděl na netu návod na takový hotfix u mobilu,
byl to nějaký Dancall, už se slabší baterií. Ten elyt ale musel být
přidělaný zvenku ;)

P.K.