Levny fotak s podporou foceni po USB (PTP)

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Duben 29 13:50:22 CEST 2015

http://chdk.wikia.com/wiki/PTP_Extension ?

Jinak je otazka, co myslite pod pojmem "kvalitni fotka". Rozliseni,
dynamicky svetelny rozsah, ostrost objektivu nebo snad neco jineho?

Spousta kamer je slusna a pokud pouzivaji Sony vnitrnosti, pak je
kvalita (temer) zarucena. Navic jsou na ne temperovana vodotesna pouzdra
atd. Samozrejme rozliseni je obecne vyrazne nizsi, nez u fotaku.

Podivejte se treba k firme Elnika, z druhe strany napr. Huterman. I kdyz
"z druhe strany" - no, oni prodavaji casto skoro totez, jen to Cinan
potisknul jinym napisem ;-)

--
Jirka