Evidence datashetu, článku atp.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Duben 29 13:45:13 CEST 2015

Dělám to podobně jako pan Jirka, mnohaúrovňová adresářová struktura (bez
diakritiky
a bez mezer, samozřejmě).

Ale mám ty struktury 3:
- skutečné adresáře na disku se staženými soubory, kde jsou buď často
používané
   věci, nebo věci, u kterých hrozí, že z internetu zmizí
- hierarchická struktura bookmarků, v mám případě primárně ve Firefoxu,
synchronizovaná
   na všechna 3 PC, která používám
- hierarchická struktura mých vlastních poznámek v programu TreePad
(samozřejmě jsem
   si před jeho používáním ověřil, že existuje export do otevřených formátů)

Oborové členění považuji za velmi důležité, protože často ani nevím co
přesně hledám,
ale chci něco dělat a tak se do příslušné sekce kouknu pro inspiraci.

Bookmarky v případě multioborových věcí ukládám vícenásobně, ale jinak
pojmenované.
U souborů na disku to ukládám jen jednou, ale každý adresář obsahuje
soubor Ctimne.txt,
kde jsou případně stručně charakterizované "špeky" a taky případné
odkazy jinam v případě
multioborových věcí. Přestože většinou používám anglické názvy, tak
zrovna tady je česky
"Ctimne.txt", aby se to nepletlo s Readme, kteté jsou součástí mnoha balíků.

Samozřejmě můj velký kamarád je ZIP, takže věci logicky patřící
dohromady jsou vždy
v jednom ZIPu, a žádný komprimovatelný soubor není na disku nekomprimovaný.

PL