Re: Evidence datashetu, článku atp.

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Duben 29 12:23:07 CEST 2015

 29.4.2015, 12:17:40

Ja tu adresarovou strukturu pouzivam taky. Na nektere veci to funguje
snadno a dobre, treba DS nebo fotky.
Na jine, treba AN uz hure a jsou i veci, se kterymi jsem si zatim
rozume neporadil.
Nicmene, pri dnesni kapacite datovych ulozist, neni problem v pripade
pochybnosti, kam s nim, strcit to na nekolik mist zaroven ( samozrejme
jen u "read only" veci.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz