Pristrojova krabice

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Úterý Duben 28 22:17:07 CEST 2015

Dobrý den,

Já na takové přístroje používám ABB Luca krabice. Např.
http://elsynn.abb.cz/obchod/eshop.php?path=;2860;10;&matid=LUCASYSTEM00854
Vyrábí se v různých velikostech, a cenově vychází celkem podle představ.
Je dost bytelná, a dobře se do toho vyřezávají otvory. Obdélníky
vyřezávám takovým tím "karboflexem" o průměru 2cm :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora