Pristrojova krabice

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Duben 28 11:01:11 CEST 2015

Zdravim,

nemate nekdo tip na rozumne dostupnou pristrojovou krabici? Potreboval bych
celni panel, do ktereho se vejde 16x2 displej, nejake tocitko a BNC, takze
dejme tomu 150-170x50-60 mm, hloubka skatule take tak tech 120-150 mm.
Idealne svetly plast (ABS, polystyren - bude tam jen male napeti) nebo treba
i dural (ale tam se nevejdu do ceny, to je mi jasne), barva svetle seda,
bila, slonova kost, krabice rozumne rozebratelna. Cena tak do 200-300Kc/ks,
potreboval bych idealne pet kousku, realne mi ted staci jedna - potrebuju si
udelat par dilenskych mericich udelatek, takze to nemusi byt uplne hifi, ale
zase by to melo byt aspon trochu koukatelne.

Na trhu je toho asi dost, po svete se da koupit ledacos, ale nez stravim
ctrnact dnu hledanim a vybiranim, nemate nekdo neco osvedceneho?

Diky.

Pavel Kutina