OT: Externí anténa k routeru.

Per512 per512 na seznam.cz
Pondělí Duben 27 12:50:58 CEST 2015

  Pokud mohu doporučit, pak bych šel do:
UBNT UniFi AP Long Range, vnitřní, 2.4GHz, 2x2 MIMO,
např:
https://www.discomp.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=28617
Cena vyšší, spolehlivost vysoká, funkcionalita vysoká.
Standardně umisťuji v podkroví rodinných domů, pokrytí u mě doma:
podkroví, 2.NP, 1.NP, sklepy.
Konektivita ve sklepě i na "chytrých" telefonech, které v podstatě
nemají antény...

Ven bych dal
UBNT NanoStation Loco M2, venkovní, 2.4GHz MIMO, 2x 8dBi, AirMAX
např:
https://www.discomp.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=22148
--

Rtepp