Jak resit dosluhujici akupack ve sroubovaku ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Duben 27 10:21:14 CEST 2015

On Mon, 27 Apr 2015, Jozef RAČEK wrote:

> Pripajam sa k pozitivnym skusenostiam. 18V LiIon srobovacka z Lidlu,
> Prezila 3 roky stavby, vrtal som s nou aj diery fi16 cez krokvy (180mm)
> spiralovym vrtakom na drevo..., nespocet skrutiek do cohokolnek...

Chtel bych se zeptat - jak vypada ten konektor ve sroubovaku ? - take
jde do sroubovaku pouze + a - , zadne dalsi draty ?

Dival jsem se ruzne, v battexu by mne clanky prisly na 1200, takze jsem
si rekl ze mozna bude cesta koupit ten nahradni za 20E a prekopat ty
clanky do meho, ale ouha - nejsou skladem - asi taky konecna.

Takze dalsi uvaha je koupit novy LiON sroubovak a  k nemu dokoupit
nahradni LiON aku za 20E (ty maji) a udelat nejaky adapter pro ten
stary sroubovak.