Jak resit dosluhujici akupack ve sroubovaku ?

Josef Šíp sip na raab.cz
Pondělí Duben 27 08:34:53 CEST 2015

K tem nahradam orginalnich akumulatoru, menil jsem aku v Dewalt akuvrtacce za nove Sanya.
Po vymene naprosto super, rekl bych ze byly lepsi nez original.
Bohuzel daji asi vetsi proud a cca behem pul roku se z rotoru zakourilo a....
Pred vymenou 6-8 let vrtacka fungovala, po vymene odesla. Zatez byla podle me stejna.
Takze osobne bych uz asi do vymeny aku nesel.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Monday, April 27, 2015 8:24 AM
To: HW-news
Subject: Re: Jak resit dosluhujici akupack ve sroubovaku ?

Taky řeším to samé. Mám šroubovák Metabo, taky už pěkných pár let a vydržel toho hodně. Obě baterky jsou na tom asi tak stejně, velké samovybíjení a malá kapacita. Opravdu nevím jestli bych měl odvahu na nějaký šroubovák z Lidlu. Za tu cenu do toho snad ani nemůžou dát pořádné baterky a pochybuju že u toho budou dvě, když s jednou dělám, aby se druhá nabíjela. Proto uvažuju o baterkách A123
http://www.tme.eu/cz/katalog/?idp=1&search=A123&cleanParameters=1#search=A123&s_field=accuracy&s_order=DESC&id_category=100076&page=1
dát tam 4 články 2,5 Ah. Ty by taky měly něco vydržet. Nejsou tam problémy s velkým proudem, kapacita o dost větší než u těch původních a myslím že to bude i o dost lehčí. V nabíječce bych vyhodil původní řízení pro NiCd a dal bych tam jen omezení napětí (omezení proudu tam určitě je). Balancer, pokud je na tyhle články vůbec potřeba, by mohl být přímo v baterce a připínat ho třetím drátem, kterým se teď měří teplota baterek.
Anděl