Jak resit dosluhujici akupack ve sroubovaku ?

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Neděle Duben 26 22:01:13 CEST 2015

Mám PABS 12A1
http://www.lidl-service.com/cps/rde/xchg/SID-E67A4CDE-9BFDB014/lsp/hs.xsl/product.html?id=37028307&title=AKU+VRTAC%C3%8D+%C5%A0ROUBOV%C3%81K+PABS+12+A1&count=1
má dvě rychlosti a myslím, že stál pod 1000Kč. Nejdříve jsem trochu
váhal, protože jsem chtěl s větším akumulátorem. Jsem s ním velmi spokojen.

EH