Re: Teplotní pojistka v transformátoru

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Duben 26 20:50:04 CEST 2015

 26.4.2015, 20:46:10

Coz se s tim co jsem psal ale nemusi vylucovat.
Paranoidni vysvetleni je, ze google stejne vi, ze jste to vy, byt na
jinem stroji.
Neparanoidni, ze google sice nevi, ze jde o tutez osobu, ale pro tyto
stroje/osoby ma stejne/podobne charakteristiky a tim i stejnou ci
podobnou podmnozinu primarniho vyhledavani.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz