Jak resit dosluhujici akupack ve sroubovaku ?

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Duben 26 17:44:35 CEST 2015

Pred nejakou dobou jsem byl ve stejné situaci.
Koupil jsem si nový šroubovák a k tomu starému jsem přidělal
šňůru a pouštím do něj 13V z autobaterie. Točí to na těch 13V
jak čert. V některých případech to nevadí, že k tomu vede kabel.