nejaky serial in paralel out registr s negovatelnym vystupem?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Duben 26 16:28:13 CEST 2015

>Taky mi je to divné. Mám v tom Silabse
>https://www.silabs.com/Support%20Documents/TechnicalDocs/C8051F85x-86x.pdf
>strana 19
>a ten má pøi 80 KHz 250uA (aktivní re¾im) a 120uA (IDL).

Nevyznam sa v tych silabsoch, ale obavam sa, ze tento rad nie je nijako
zvlast optimalizovany na nizku spotrebu. Z grafov priebehu spotreby oproti
hodinovej frekvencii vyplyva, ze spotreba v IDLE (t.j. s vypnutym jadrom a
beziacimi vsetkymi periferiami) ma smernicu asi 65uA/MHz, co je zhruba
ocakavana hodnota, ale s ofsetom prave tych cca 120uA, co je velmi vela. V
tom moze a podla poznamky aj je zahrnuta spotreba interneho LDO (ktory sa
tu v IDLE neda obist) a oscilatora. LDO podla hodnot pre STOP mod s a bez
neho berie cca 105uA...

>Kdy¾ mi pan Dresler doporuèil ten STM32L0, kouknul jsem ze zvìdavosti i
>na Silabs EFM32
>http://www.silabs.com/products/mcu/Pages/battery-operation.aspx
>Je to také ARM Cortex a nechápu jak je mo¾né, ¾e u 32 bitového procesoru
>dosahují ni¾¹í pøíkon, ne¾ u 8 bitu.

No to je velmi jednoduche, tie cisla su jednoducho reklama, a ta, ako dobre
vieme, obsahuje v sebe slovo "klam".

Treba si precitat VSETKY drobne pismena - t.j. pri akom napati, co vsetko
je zapnute, odkial a aky kod bezi ak vobec, ci sa jedna o typ. alebo max.
hodnoty, atd. atd. atd.

wek