Jak resit dosluhujici akupack ve sroubovaku ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Duben 26 15:04:24 CEST 2015

Zdravim

Ve sroubovaku z LIDLu (z roku 2008) mi dosluhuje akupack slozeny
z 15ti NiCD 1,5Ah Sub-C clanku.

Sroubovak tehdy stal asi 1500, dnes delaji podobny (dvourychlostni)
ale s LiON, taky 18V asi za 2000.

Sroubovak je mechanicky OK , premyslim co s tim akumulatorem.
NiCd 1.5Ah Sub-C s navarenymi vyvody se tu prodava asi za 150Kc.
Nekde na amazonu jsem nasel sadu 15ks asi za 35USD, ale tam asi
hrozi postovne + DPH + CLO . Mozna by mi ani nevadilo dat tam
jine typy, ale k tem bych potreboval zase jinou nabijecku. Z ciny
typu ali* mam trochu obavy - zrovna v aku se deji podvody casto.

Sroubovak potrebuje jen tech 18V +/- , nic dalsiho nehlida.

Jake reseni by jste mi doporucili ? Mate zdroj kvalitnich NiCD
za rozumnou cenu ? Nebo neco jineho ? Rad bych se dostal pod 1000Kc .