Teplotní pojistka v transformátoru

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Duben 26 13:04:17 CEST 2015

Chtěl jsem si tu připomínku odpustit, ale když už to kolega Balu načal
za mě, tak se přidám...

Myslím, že zde mnohokrát proklamované "různé" chování Google není až tak
dramatické. Ověřil jsem si to osobně na hledání z mnoha různých míst,
strojů, systémů atd. - vše pochopitelně BEZ PŘIHLÁŠENÍ do Google (proč
taky, že*...).

Ve všech případech byly mnou očekávané výsledky hledání velmi podobné.

Na čem ale naopak záleží velice, to je vhodná volba klíčových slov, ev.
upřesnění pomocí syntaxe a logických operátorů a ZEJMÉNA pak neustálé
používání vlastní hlavy. Prostě zase onen ďábel...

Ne, ten stroj to fakt neudělá kompletně za mě, ten mi jen pomáhá (tedy v
lepším případě). Doufám, že to tak zůstane napořád.

(*) Oním přihlášením mu totiž kromě jiného dávám vyšší šanci na to, aby
provedl tzv. "optimalizaci" hledání (jinak řečeno aby to nějak zku..il
dle svého).

--
Jirka