nejaky serial in paralel out registr s negovatelnym vystupem?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Duben 24 22:27:03 CEST 2015

Ano, je v sleep rezime, periodicky sa zobudza, zmeria teplotu (pocas
behu to ma spotrebu zhruba 20uA, trva to niekolko desiatok ms kvoli
komunikacii so senzorom) a potom zas upadne do spanku na niekolko
sekund. To je tak zhruba typicky rezim takychto MCU - keby to malo
fungovat ako zobrazovac, tak je tiez v spanku, caka na data z SPI/I2C
niecoho, prijme, zobrazi a zas zaspi. To je konstrukcia spred
desiatich rokov, dnes by tie cisla boli asi este priaznivejsie.

Klucom k nizkej spotrebe je nehybat nijakymi hradlami a ak hej, tak
len tak zriedkavo ako je to mozne.

Dňa 24. apríla 2015, 22:15, Stano <stano.hw na gmail.com> napísal/a: