Kleste na hranate diry

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pátek Duben 24 17:15:12 CEST 2015

Pro jednu díru je to přijatelné, pokud se ale vystřihuje větší díra po
kouskách, tak je tam vždycky nějaký otřep nebo zub v místě, kde to
sebe navazuje. Při střihání z ruky se to prakticky nedá uhlídat a
dodatečné obrobení je potom nutné.

Aleš Procháska