nejaky serial in paralel out registr s negovatelnym vystupem?

Pátek Duben 24 13:59:31 CEST 2015

Další MCU bude brát dalších 300 uA, které už si v téhle aplikaci nemohu
dovolit. Ten PCF8577 se mi líbí, je akorát na 4 místný displej a
spotřeba je pro mě přijatelná. Myslel jsem že tyhle řadiče berou víc a
tak mě nenapadlo po nich koukat.
Anděl