OT: přenesená daň

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Duben 24 10:02:52 CEST 2015

Podívejte se přímo k bolšimu, co to vyslintal:

http://www.financnisprava.cz/cs/dane-a-pojistne/dane/dan-z-pridane-hodnoty/informace-stanoviska-a-sdeleni/rezim-preneseni-danove-povinnosti/informace-gfr-a-mf-k-rezimu-preneseni-da-613

Tam říkají něco trochu jiného, viz 2.1.

A uložte si to, pro případ, že by později chtěli zapírat nebo lhát.
Pravda je, že jediným průkazným způsobem ale je vytištění a notářské
ověření výtisku...

--
Jirka