OT: venkovní poutače

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Pondělí Duben 20 23:53:05 CEST 2015

Mne kedysi (asi v tej dobe ked to bolo tak popularne) kamarat co robi
osvetlovanie podujati vysvetloval, ze prevadzka tychto veci je strasne
draha. A ze ich pouzivanie funguje asi tak, ze si to kupite, po
niekolkych hodinach v tom odide lampa a vratite to predajcovi. Ze to tak
robia (vtedy robili) vsetci "osvetlovaci", ze kupovat do toho lampy ako
nahradny diel nikto nechcel. Tak to asi predajcov nasr.... a prestali to
ponukat. Alebo to nejak vyriesili papierovo a nasr.... to koncovych
uzivatelov a prestali to pouzivat :)

Jaro