Re: [OT] Doporučte prosím TV

picom na volny.cz picom na volny.cz
Pondělí Duben 20 23:05:19 CEST 2015

Já bych uvítal TV se dvěma tunery. Měl jsem DVBT přijímač a ten uměl
nahrávat dva programy a na třetí se dívat. Nová smart nahrává pouze to co sleduji

Dne 20.4.2015 12:48, iko napsal(a):
> Ja by som doporucil TV bez smart a za telku nejaky mini pocitac, je to
> neporovnatelne vyssi komfort, rychlost, normalny browser a istota co
> tam clovek ma (nikto ho nesleduje)

Presne tak, ty smart veci jsou nanic.  To uz je lepsi nejaka ta androidi
klicenka v HDMI.

Me by dnes nejvic vyhovoval panel uplne bez tuneru, bez repro, jen s 3-5
HDMI vstupy, mozna SCART, AV.... bez tuneru. Kvalitni panel, nic vic.