ADMIN: Re: OT: venkovní poutače

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Duben 20 20:10:27 CEST 2015

Pane Jirko, priste si prosim odpustte Vase politicke komentare, ktere
nemaji naprosto nic spolecneho s vyresenim puvodniho dotazu.
Predpokladam, ze nevite na co to tazatel potrebuje takze si odpuste
nejake reci o svetelnem smogu.

Nebyt Vaseho proslovu k nam tupym ovcim nemusel vzniknout zadny dalsi
podotykam zbytecny mail v tomto vlaknu.

Admin

P.S. Nemusite mi psat zadne vysvetleni (ani privatne).