Výpočet vzájemné kapacity motivu plošného spoje v Eaglu

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pondělí Duben 20 12:31:45 CEST 2015

ked sa da vypocitat odpor a prudove zatazenie tak musi byt niekde k
dispozicii informacia na vypocet plochy. Tym padom sa musi dat vypocitat
aj kapacita. Treba si prestudovat existujuce ulp...