Výpočet vzájemné kapacity motivu plošného spoje v Eaglu

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Duben 20 12:16:25 CEST 2015

Teď jsem to letmo zkoušel a vypadá to, že nejlepší způsob je export z
Eagle do černobílého *.png s dostatečným rozlišením. Následuje import
tohoto *.png do Inkscape, vektorizace bitmapy a pak už si můžete hrát s
výpočtem plochy spojů.

Výměna dat ve vektorovém formátu přes *.dxf nikam nevedla - není to
prostě kompatibilní. Pro mě zase další potvrzení toho, že jakmile něco
někde zavání CADem v jakékoliv podobě (a hlavně miliónem jeho možných
verzí formátů souborů), tak není o co stát...

--
Jirka