Výpočet vzájemné kapacity motivu plošného spoje v Eaglu

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Duben 20 12:00:54 CEST 2015

Pokud motiv spojů exportujete do nějakého obecného vektorového formátu
jako křivky, tak by se plocha vybrané části ohraničené křivkou dala
určit např. pomocí Inkscape (Rozšíření - Vizualizace křivky - Změřit
křivku).

Ten formát samozřejmě musí Inkscape umět korektně načíst.

Zkoušel jsem hledat něco jako "eagle area ulp" apod., ale zdá se, že nic
takového jako funkce v Eagle neexistuje.

--
Jirka