Papouch DRAK4 rozsah

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pondělí Duben 20 09:12:10 CEST 2015

Dobrý den,

úprava DRAKA 4 na bipolární rozsah:

1) Změna offsetu propojkou (nebo drátovou spojkou)

2) Jiný FW

3) Překalibrování

Podařilo se Vám věc nějak vyřešit? Poslal bych Vám jiného, ale nemáme
žádného skladem. Autorem schéma jsem já (původní DRAK4 je z roku 1999).
Můžete se zastavit, nebo DRAKA4 poslat, změnu rozsahu je možné provést na
počkání. Telefon a přímý email mám v podpisu, určitě to nějak vyřešíme.

(Pro rozsah 0-10V je vstup AIN- posunut o cca 0.6V, protože stařičký AD7705
v módu se vstupním bufferem nefungoval od nuly. Pro rozsah +/-10V je třeba
přeškrábnout spojku u J2 a nasunout jumper na druhou stranu. Pak je AIN-
opřen o referenční napětí a vstup může fungovat na obě strany. Je ale třeba
nahrát jiný FW).

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

 <mailto:pavel.poucha na papouch.com> pavel.poucha na papouch.com

Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.

Strašnická 1a, 102 00 Praha 10

Tel. +420 272 732 827