RE: Elektronické stavebnice Conrad.

Pondělí Duben 20 06:10:43 CEST 2015

Tážete-li se co si o tom myslíme, odpovídám za sebe:
Koncepce nepájivého pole zajímavá je – pro mě již přes 30 let, neustále ho používám.
Drátky a krokodýlky se mi zdají být dosti k ničemu – neprosto nepřehledné, nespolehlivé a nepřenositelné.
Rozhodně to ale nemá hodnotu nabízenou v inzerci snad kromě té třetí, která je za 312,- Kč. Jako účastník konfery bych předpokládal, že jste schopen si tyto díly zakoupit v běžné prodejně za zlomek ceny.
Zaujala mě u druhé z nich konstrukce „Elektrický ohřívač“ – ani nedomýšlím, který z obvodů poslouží jako topné těleso ;-)))

Zdravím
L. Kručinský

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Sunday, April 19, 2015 4:40 PM
To: HW-news
Subject: Elektronické stavebnice Conrad.

Vnucuje se mi tahle reklama na elektronické stavebnice:
http://www.conrad.cz/naucna-stavebnice-pro-elektroniky-franzis-65272-od-14-let.k1300904
http://www.conrad.cz/naucna-stavebnice-zacatky-s-elektronikou-franzis-verlag-65196-od-14-let.k631845
http://www.conrad.cz/naucna-stavebnice-elektronika-pro-zacatecniky-3964-od-14-let.k192296
Já je kupovat nebudu, synové už odrostli a na vnoučata jsem se ještě nezmohl.
Ale svou koncepcí se mi zdají zajímavé.
Co si o tom myslíte?