Re: [OT] Doporučte prosím TV

Neděle Duben 19 19:19:16 CEST 2015

Z vlastní zkušenosti - šel bych do televize s timeshiftem, to je věc, na
kterou se rychle zvyká - měl jsem LG (37LV570S) se dvěma USB porty, do
jednoho se připojil harddisk (stačí nějaký menší = levný, měl jsem tam
160GB) a televize si ho zformátovala a používala ho na nahrávání, časové
nahrávání a timeshift. Televize si hned po zapnutí nahrává sledovaný pořad
a můžete ho kdykoliv stopnout, přetočit zpět atd. Moje televize to dělala
automaticky, bylo to hrozně pohodlné. U některých TV musíte napřed něco
zmáčknout, aby se timeshift spustil.

Namontovat na zeď jde dneska snad všechno.

Audio výstup na cinche je problém. Televize mívají nějaký optický digitální
výstup, pak SCART (kde zvuk je, ale jenom z tuneru, pokud si pustíte film z
USB, tak to ne) a pak sluchátkový výstup - ale po připojení kabelu se
normální zvuk ztlumí.

P.K.