STM32F103 - detekce resetu?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Duben 19 17:48:20 CEST 2015

Dobre se to rekne, hur dela... Ja bych docela rad inicializoval display
rucne, problem je v tom "meziclanku" od Digole - kdyz se mu nepodari
nastartovat, tak v lepsim pripade ustreli zobrazeni obrazku, ktery se ma
malovat pri startu, a ten se rozlozi na prehazene segmenty. V horsim
pripade se kousne I2C a procesor ceka a ceka a dal s tim uz nic neudelam
(tam by asi zafungoval nejaky watchdog).

Uz jsem to docela slusne umravnil (ono svoje dela i to, ze to mam na
bastldesce s pomerne dlouhymi draty), ted zkousim tomu displeji rict
primo, jak ma startovat a jak se resetovat, ale i kdyz je to se znamym
radicem, tak pro mne neni uplne jednoduche cely start, vcetne rizeni
napajeni displeje, udelat rucne. Ale pracuju na tom, predpokladam, ze
tohle bude ta spravna cesta. Zatim se mi to jevi tak, ze ten "mezikus"
od Digole nabiha prilis brzo, driv, nez mu zacne odpovidat ten pripojeny
COG s ST7565.

Pavel Kutina