STM32F103 - detekce resetu?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Duben 19 15:53:01 CEST 2015

Zdravím,
  mne by zase zajímalo, proč po každém resetu nedělat kompletní init hardware
včetně displeje atd. Moc dlouho to trvá ? Alespoň v zařízeních, se kterými
se setkávám já (v oblasti telekomunikací) je taková praxe velice žádoucí,
neboť polomrtvá zařízení, která nejdou ani zresetovat a musí se jim trhat
baterie, jsou naopak zcela nežádoucí :-) :-).
  Zdraví Pavel