OT: soft na cteni mobi formatu na PC ?

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Duben 19 10:33:47 CEST 2015

Ne, přímo z menu FBreaderu to opravdu nejde, protože je výhradně
orientován na ty knihovny (stupidní, ale je to tak).

Nicméně pořád nechápu ty Vaše problémy s asociacemi...

Já od dřevních dob PC jakýkoliv operační systém používám souborově a
adresářově - ten, který by to neuměl, bych ani nezkusil a šel by
okamžitě pryč...

No a asociace sice některé aplikace umějí nastavit přímo při své
instalaci, ale proč bych na to měl spoléhat? A co když mi to vnucené
nastavení nevyhovuje?

Každý použitelný OS má snad možnost nastavit asociace ručně a není třeba
kvůli tomu ani příkazový řádek...

V Linuxu a KDE 4 je to například trivialita viz malá příloha, kde můžu
volit kde co, včetně více různých aplikací a jejich priority.
Pochopitelně se toto nastavení následně automaticky dostává do
kontextového menu ve správci souborů (pravé myšítko).

Nevěřím tomu, že by mrkwosoft neměl cosi podobného (z dřívějších dob
používání si to už nepamatuju, ale tuším, že to tam bylo).

--
Jirka