OT: soft na cteni mobi formatu na PC ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Duben 19 00:05:09 CEST 2015

 18.4.2015, 23:54:56

Asi si trochu nerozumime. Primo z menu programu FBreader nejde otevrit
kniha ktera neni v knihovne.
Asociace s mobi soubory se mi behem instalace nevytvorila, ani ve win
ani v TC.
Ale uz jsem prosel dokumentaci. Command line je tam venovano celych 5
radku textu, nastesti moznost spoustet FBr jako prohlizec primo s prislusnym
souborem je zminena. V cml uz jsem to stihnul vyzkouset a funguje to.
Takze jen rucne dodelat tu asociaci, to nastesti umim.
Zaver, problem vyresen, diky za nakopnuti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz