UPC a GRE tunely

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Duben 17 14:38:03 CEST 2015

Zdravím,
  v tuto dobu jsem též téměř bez problémů:
  rtt min/avg/max/mdev = 8.463/51.317/237.158/51.684 ms
  Ale "pod tunelem":
  rtt min/avg/max/mdev = 6.885/7.553/9.767/0.649 ms
  - tedy je stále vidět podstatný rozdíl.
  Nicméně asi před půl hodinou to jelo tak dobře, že už jsem si říkal, že to
snad i opravili. Ale pak se to zase zhoršilo do stavu, jaký je teď.
  Díky za test! Také může být rozdíl v technologii tunelu a v tom, že toto
je UPC pro kaštany, ne pro firmy.
  Zdraví Pavel