PIC PWM - prosba o modifikaci zdrojoveho kodu

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Pátek Duben 17 10:31:28 CEST 2015

Dňa 16. 4. 2015 23:27 Jirka  wrote / napísal(a):
> Mam prosbu na pritomne programatory PIC:

Neviem ci som opravneny odpovedat, necitim sa byt programatorom :-)

> mohl by nekdo udelat dve modifikace zdrojoveho kodu z http://www.belza.cz/control/pwm.htm - konkretne soubor pwm615.asm z http://www.belza.cz/control/pwm-soft.zip podle nasledujicich pozadavku?
>
> 1) omezeni zmeny stridy na PWM vystupu jen na rozsah 70 az 100 % pro cely rozsah 8 pouzitych bitu z A/D prevodu (0 az 255)

ak to ma byt "uzivatelsky" modifikovatelne, najschodnejsou cestou by asi bola tabulka, v ktorej by sa nadefinovala kazdej z 256 hodnot ad prevodu pozadovana hodnota vystupu
miesto v uC na to je :-)

> 2) inverze funkce PWM, tj. pro nulove napeti na vstupu max. strida a pro max. napeti min. strida

; AD převod
	bsf 	ADCON0,GO		;start AD převodu - trvá 48 Tcy
	btfsc	ADCON0,GO		;done/hotovo?
	goto	$-1
	clrwdt

	;INVERZIA
;	movfw	ADRESH		;povodne umiestnuje vysledok ad prevodu do pracovneho registra

	comf	ADRESH,W	;do pracovneho registra umiestni inverziu ad prevodu

; Linear - Quadratic mode test
	btfsc	LINQ			;lin/q pin test
	goto	quadratic