Paralelni razeni diod

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Čtvrtek Duben 16 19:40:23 CEST 2015

Dne 16.4.2015 v 18:44 Admin HWnews napsal(a):
> Jak jsem pochopil tak je to normalne vrazene do kabelu na strechach -
> neni realne tam tahat jeste nejake napajeni, coz by se v pripade "FET
> diody" zrejme muselo.
Proc by se muselo? Mam na strese dvojitou FET diodu a napaji se sama.
Sice jeste neprosla ostrym testem 2x7A (uz se tesim, jak sedim na zhave
strese s merakem a zkoumam, jestli to chodi a jak moc dobre), ale pri
testech se chovala mravne.
Akorat se to musi vyrobit a stoji to penize. Pokud to ale srovnam s
obycejnou diodou, kterou bych si asi nedovolil nechladit ( =>
chladic => mechanika => penize), tak mi to neprijde az tak zle.

   TomM