Papouch DRAK4 rozsah

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Duben 16 17:45:47 CEST 2015

Nejsem si jist, ale možná jsem i autorem zapojení, ovšem podrobnosti si
zcela určitě nepamatuju:-)

Ale jsem si celkem jist, že většina podobných zařízení to má HW
konfigurovatelné. Tzn. nejspíš nebude stačit SW přenastavit, ale bude nutno
zároveň provést HW úpravy typu přendání nějakých odporů, případně
proškrábnout nějaké propojky, nebo jiné naopak propájet, aby se se umožnilo
záporné vstupní napětí. Ovšem nelze zcela vyloučit ani možnost, že bude
potřeba vyměnit nějaký oddělovací zdroj s jednoduchým výstupem za
symetrický, nebo prostě na volné místo připájet ještě jeden stejný.

Pak je tu ještě alternativa, že pokud by nevadilo zhoršení vstupního odporu,
může se zvenku přibastlit pár odporů a reference, čímž se ze vstupního
napětí +/-10 udělá 0-10  a pak bude stačit jen sw změna konstant.

PH

Od: Jan Waclawek <konfera na efton.sk>A stvrta je pohrat sa s nastavenim

"http://www.papouch.com/cz/shop/product/drak4-laboratorni-ad-prevodnik/ad4-
drak4-spinel.pdf/_downloadFile.php
kap. Kalibrace... Ale viem si predstavit, ze to nakoniec aj tak skonci tou
tretou moznostou ;-)